« 六義園の垂れ桜 | Main | 二ヶ所の五重塔と桜 »

Saturday, 30 March 2013

絶景かな!観音堂と桜

絶景かな!観音堂と桜
東京から車で一時間半で、感動の絶景風景にあいました。観音堂は崖っぷちにあり、階段で110段。桜と朱塗りの観音堂が、絶妙でした!
こんなにピッタシの相性はないくらい!目のほようになりました〜〜〜

|

« 六義園の垂れ桜 | Main | 二ヶ所の五重塔と桜 »

Comments

またく、見事と言うほかありません。素晴らしい!

Posted by: Yoko | Saturday, 30 March 2013 at 10:13 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/33705/57067831

Listed below are links to weblogs that reference 絶景かな!観音堂と桜:

« 六義園の垂れ桜 | Main | 二ヶ所の五重塔と桜 »