« さよなら駅舎 | Main | 絶景かな!観音堂と桜 »

Monday, 25 March 2013

六義園の垂れ桜

六義園の垂れ桜
六義園の垂れ桜
まえから行ってみたかった六義園に、お稽古とお稽古のあいだに行ってきました〜〜〜
ちりはじめ!

天気が雨だったり、曇りでしたので、すいていてよかった。都内とは思えない静けさは最高です

|

« さよなら駅舎 | Main | 絶景かな!観音堂と桜 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/33705/57031158

Listed below are links to weblogs that reference 六義園の垂れ桜:

« さよなら駅舎 | Main | 絶景かな!観音堂と桜 »