« 春逆戻り? | Main | 東宝撮影所の桜 »

Saturday, 19 March 2016

JAF発行花の本!

JAF発行花の本!
偶然
古本屋さんで
JAFからだしている
日本全国花の名所の本を見つけてしまいました!
花の名所にくわえ、種類なども詳細に写真つき、しかもマップつき!
もーあつくて
重たい思いをしましたが
買うしかない!
花巡りをする、私のために
待っていてくれた?
気がしました!
ワクワク

|

« 春逆戻り? | Main | 東宝撮影所の桜 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/33705/63365980

Listed below are links to weblogs that reference JAF発行花の本!:

« 春逆戻り? | Main | 東宝撮影所の桜 »